пʼятниця, 1 грудня 2017 р.

НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ. ХІМІЯ. 7 КЛАС 


  • Алгоритм виконання проекту:

  • визначити проблему, що буде вивчатися;                                         
  • спроектувати роботу;
  • знайти інформацію;
  • провести дослідження;
  • презентувати роботу;
Методи збирання інформаці:
  • прочитати книжки про те, що досліджуєте;
  • знайти інформацію в мережі Інтернет;
  • переглянути науково-популярні передачі;
  • провести експеримент;
  • провести спостереження;
  • дізнатися думки інших людей
Текстовий опис проекту:
  1. Тема проекту
  2. Мета проекту
  3. Завдання проекту
  4. План роботи над проектом
  5. Одержані результати
  6. Висновки
  7. Джерела інформації (використані ресурси)
Форма представлення (презентація) результатів проекту:
  1.  друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюлетень, брошура, твір
  2. мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофіль, фільм
  3. творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма, фотовиставка, художня виставка, літературний вечір
Джерела, з яких порібно брати інформацію:
  • первинні документи: книжки, періодичні видання;
  • вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;
  • унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація; 
  • усне спілкування з людми: опитування, зустрічі, бесіди
Оцінювання проектів
низький рівень
подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами
середній рівень
фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання
достатній рівеньправильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження
високий рівеньдослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків

Немає коментарів:

Дописати коментар